Monday, January 25, 2010

Global Domains International

GDI memang dapat berikan pendapatan sehingga ribuan dollar kepada mereka yang berusaha dan menggunakan sistem pemasaran internet yang terbukti berkesan.

Namun, biar saya berikan 7 sebab peribadi kenapa saya pilih GDI dan kenapa anda perlu sertai saya sekarang.

1. Anda perlukan nama domain dan hosting untuk membina laman web perniagaan anda. GDI berikan servis pendaftaran nama domain dan hosting.

2. Kos menjadi ahli GDI cuma $10 USD sebulan. Jika $10 USD pun anda tidak mampu, saya pasti amat sukar untuk anda bina bisnes internet yang lain.

3. GDI adalah syarikat kukuh yang telahpun membuktikan kepada umum tentang ketulenan peluang perniagaan mereka dan juga servis yang ditawarkan, bukannya seperti peluang perniagaan yang lain yang mungkin merupakan penipuan semata-mata.

4. Pelan perniagaannya mudah untuk difahami. Setiap ahli baru yang anda daftar ke dalam GDI, anda akan dapat $1 daripada servis yang digunakan, sehingga 5 level.

5. Perniagaan yang global di mana pasaran anda tidak akan dihadkan cuma di dalam negara anda sahaja. Malah anda boleh mendapat komisyen hasil ahli kumpulan anda dari Amerika Syarikat, Kanada, England dan sebagainya.

6. Sistem automasi yang digunakan oleh GDI memudahkan kerja anda. Daripada melakukan email susulan sehinggalah kepada pendaftaran ahli, GDI sudah implimentasikan skrip dan program yang dapat lakukannya secara 'autopilot'.

7. "Residual Income" (pendapatan berulang dan berganda) yang ditawarkan meletakkan anda ke kedudukan peluang meraih pendapatan seperti seorang artis rakaman album, penulis buku, penyewa rumah dan sebagainya yang selalu mendapat bayaran royalti. Buat sekali, dapat ganjaran berkali-kali. Itulah "residual income", peluang pendapatan dari GDI.

Sekarang, anda dapat lihat sendiri kenapa saya sangat teruja untuk mempromosikan GDI.

Dengan menggunakan "Sistem Pemasaran AutoViral" yang saya cipta, ianya memudahkan lagi kerja yang sudahpun mudah untuk mempromosikan GDI.

Anda juga patut mempunyai sistem yang saya cipta ini. Klik link di bawah untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment